23 Kasım 2013 Cumartesi

SARMISAKLI ET SUYUNDA HAMUR ÇORBASI


Malzemeler : bildiğimiz mantı hamurundan yapılır bezeler açılıp isteğe bağlı şekilde doğranıp kurutulur lazım oldukça kullanmak üzre. pişirme kabına etsuyu veya kemik suyu hatta kemiğin üzerindeki etleri didikliyerek kaynatılır kaynama aşamasında 1 kepçe kurutulmuş hamurdan ilave ederek pişmeye bırakılır diğer tarafta sarımsak bolca ezilerek çorbaya ekleyip biraz daha kaynatıp servise hazrlanır üzerine biber türleri ile müthiş lezzet oluyor malum tavuk konusu'na alternatif olarak tüketebiliriz özelliklede soğuk kış günlerinde :) afiyet olsun .ayfersultan 

6 yorum:

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim,sevgilerle...
www.neclasolen.com

Banu dedi ki...

Merhaba Ayfer Sultan
Güzel ziyaretine şimdi iadeye gelebildim:)
Ellerine sağlık çorba tam benlik hıöö sarımsaklı neli diğer arifler de nefis emeğine sağlık.
Canım seni izlemeye aldım daha sık görüşmek için banada belklerim :)
sevgilerimle...

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

Evet Banu şimdi tam zamanı çorbanın teşekkürler :)

Mommyslifetime dedi ki...

Çok lezzetli bir çorbaya benziyor
mommyslifetime.blogspot.com

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

Aynen öyle çok lezzetli bir çorba :)

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.