26 Mart 2011 Cumartesi

KISIR


 Hep yaparız farklı lezzetlerle bazen çiğg köfte gibi,bazendeyoğurmadan plav gibi taneli bu kez yoğurarak hazırladım.Malzemeler:ince bulgur kişi sayısına göre 1 çay bardağı ,biber domates salçası,erik ekşisi,tuz isot, köfte baharatı,ezimiş sarmısak,yeşil soğan,maydanoz,kıvırcık,zeytinyağı...
Önce bulguru sıcak suda ıslatıp suyunu çekince yeşilikler hariç diğer malzemeleri ekliyerek yoğurup ince doğradığımız yeşillikler ilavesi ile liman gezdirip servise hazırlanır afiyet olsun... ayfersultan

5 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

Kisir vazgecilmezlerim arasinda benim. Hergun olsa hergun yerim bikmadan. Ama booolll eksili acili filan olacak. Ellerine saglik.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Mımmm daha dün yedim ama olsa yine yerim:)

Ellerine sağlık ablacım.

Cahide dedi ki...

Ahh ablacım, en zayıf yerimden vurdun beni:) Kısır dedin mi dayanamam ben. Pekte güzel görünüyor. Ellerine sağlık ablacım...

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

Çok haklısınız arkadaşlar kısır vazgeçilmezlerden...

serinkan dedi ki...

bende kısır severlerdenim onun için tüm yemek sitelerini dolaşıp en güzel kısırı bulmaya çalışıyorum. yapmaya değer gördüğüm kısıra balıklama dalıyorum. kilo yapmaması ve mevsime uygun olması tercih sebebi oluyor. elinize sağlık