1 Kasım 2010 Pazartesi

KARIŞIK SEBZE YEMEĞİ


 Patlıcanların son günleri  karışık sebze hazırladım her sebze mevsiminde lezzetli oluyor düşüncesi ile...

Malzemeler patlıcan,havuç,patates,yeşil biber,domates,kuru soğan,sarmısak kuşbaşı et tuz kekik.

 Hazırlık aşaması: sebzeler küp,küp doğranır sırası ile yağda sotelenir fırın tepsisine boca edilir kuşbaşı eti yağda kavurup pişirilir malzemeye eklenir..yemeklik soğanı sarmısağı yagda kavurup domatesleride küp doğranmş olarak kavrulan malzemeyle suyunu salıncaya kadar kavrulur sıcak su ilavesi ile  sebzelerin üzerine gezdirilir son olarak kekik serpilir fırında pişirip servise hazırdır afiyet olsun...ayfersultan

8 yorum:

özlem dedi ki...

a.s ellerine sağlık afiyet şifa olsun. A.E.O

Unknown dedi ki...

Et sandım patlıcanları :) harika gözüküyor,et yemeğini aratmamıştır zannımca:) ellerine sağlık..

Bayram Kombesi dedi ki...

sSebzenin her turlusune ozelliklede patlicana bayilirim, ellerine saglik.

Hayatcemresi dedi ki...

Ablacığım,
fırın yemekleri çok nefis oluyor,bir de patlıcanlı ise en güzeli...eline sağlık,sevgiler...

ahsen58 dedi ki...

ellerine sağlık canım çok seviyorum sebze yemeklerini bu tarifi devamlı yapıyorum

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sağolun arkadaşlar...

Zeliha umut sepeti genelde etleri alt kısımda olmasına dikkat ediyorum çünkü etin suyu sebzelerin lezzetini artırıyor...

Sevil Şahin dedi ki...

hımm yanınada bir pilav daha ne olsun
afiyet bal olsun
sevgiler

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

nefis..ellerinize sağlık..