22 Eylül 2010 Çarşamba

RÜŞEYMLİ MUHALLEBİ

Gündemden düşmeyen sağlığımız için önemli olduğunu öğrendikten sonra bende kullanmaya başladımtokluk hissi veriyor,bağışıklık sistemine,sinir hastalıklarına,cild güzeliğine,kısırlığa iyi geliyormuş ve tablet olarak yapılması planlanıyormuş sabah aç karnına 1 yemek kaşığı suyla alındığında tokluk hissi veriyor.çorbalarda kullanıyorum muhallebidede kullandım bizde çok sevilerek tüketiliyor ölçü olarak kıvamlaştırdığımız ölçüde kullanıyorum bakalım daha nelerde kullanacağım afiyet olsun ayfersultan
*****
Ruşeym marketlerde ve fırınlarda var tanıdık fırıncı olursa satarlar...

11 yorum:

Urfa Tutkunu dedi ki...

Nereden aldın aktarlarda filan var mı? Ben bi ömer coşkun'dan almıştım başka da yer araştıramadım. Allah her şeyi bizler için yaratıp emrimize vermiş, elh.

özlem dedi ki...

ilk defa duydum zayıflatır muhtemelen değil mi?

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

Arkadaşlar rüşeym marketlerde baharatcı ve fırınlarda bulunuyor...

Cahide dedi ki...

Çok değişik bir trif olmuş ablacım.Ellerin dert görmesin.Benim burda ruşeymi bulabilmem mümkün değil sanırım.Büyük bir yere gidersem denerim inşaallah:)
Cuman hayırlı,mübarek olsun ablam.Selametle kal...

evatolyesi dedi ki...

İlk defa duydum marketlerde olmasada eminönünde mutlaka vardır:)
Sevgilerimle

keskinli dedi ki...

ablacim ilk defa duydum insallah türkiye ye geldigimde bulabilirim sevgiler

Hayatcemresi dedi ki...

Eselamu aleykum,
nihayet gelebildim inşaallah iyisindir,ruşeymi ben de kullanmayı çok istiyorum ama daha almak nasip olmadı,çok sağlıklı bir tatlı olmuş,afiyet şifa olsun,sevgilerimle..

özlem dedi ki...

s.a uzun zamandır görüşemiyoruz. nasılsınız?

özlem dedi ki...

sizi merak ettim bayadır görüşemiyoruz.

özlem dedi ki...

sizi merak ettim bayadır görüşemiyoruz.

Bayram Kombesi dedi ki...

Merhaba ilk kez ziyaret ediyorum blogunuzu, bende beklerim. Guzel paylasimlarda gorusmek dilegiyle.