20 Aralık 2009 Pazar

BLOGUM 1 YAŞINDA


EWET!BLOGUM BİR YAŞINDA-21-12-2008 DE BAŞLAMIŞTIM..HERŞEY ÇEŞİTLİ RAHATSIZLIKLARIMIN BAŞLAMASI İLE BANA EŞİM VE OĞLUMUN DİZ ÜSTÜ BİLGİSAYAR HEDİYE ETMİŞLERDİ OYALANIP VAKİT GEÇİRMEM VE KIZIM İLE OĞLUMUN BANA BLOK AÇMALARI İLE SÜPRİZLER OLDU EVDEKİ LAKABIM ayfersultan..BLOG İSMİMİDE BELİRLEMİŞLER SAĞ OLSUN AKASYA NURAY BU KONUDA YARDIMLARI OLMUŞTUR..SANA BLOG AÇALIM DEDİKÇE BEN YOK YAPAMAM DİYORDUM..BLOG'UN İYİ TARAFI GÜZEL ARKADAŞLIKLARIN OLMASI BU DA BENİ MUTLU EDİYOR..ŞİMDİLİK YOLA DEVAM SİZLERİ TANIDIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM BU GÜZELLİKLERİN DEVAM ETMESİ,DUASI İLE SEVGİ VE SELAMLAR..ayfersultan
resimler netten

9 yorum:

nurgülün dünyası dedi ki...

S.A.Bloğunun yeni yaşı sana hep mutluluk getirsin. Yaşamında güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep seninle olsun.Yeni yaşında hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle.Nice Hayırlı,uzun,mutlu yıllar!
A.E.O

KelebekGibi dedi ki...

Nice nice paylasimlara ve yillara :)
Aileniz cok iyi yapmis, güzel faydali bircok sey paylasmissiniz cünkü biraz göz gezdirdimde ;)

akasyakokusu dedi ki...

Canım ablam s.a.önce iyiki varsın iyiki burdasın..iyiki sana laptop alınmışta bizi takip etmişsin..sen blog açmadan cboxlara yazarken bile hep seni sevmiş gözlerim seni aramıştım...seni her gördüğümdede ailemden birini görmüş gibi sevinmiştim..Allah c.c. razı olsun blogyaşın kutlu olsun..Nice beraber gelecek paylaşımlara...Sağlıkla esenlikle dolu güzel günlerin olsun öpüyorum kocaman.

Hazanyagmuru dedi ki...

vefalı sadık candan dost iyi varsın iyiki arkadaşımsın daha nice senelere hep beraber inşallah en önemliside sağlığına kavuşmanu dilerim sevgiler canım

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

Ayfer abla bloğunun 1. yaşı kutlu olsun.bloğun çoooook uzuuun yıllar boyu sürer inşallah.

ahsen58 dedi ki...

merhaba canım yorumun için teşekürler bu site sayesinde hemşerileriminen tanışmak çok güzel her zaman beklerim bloğun inşallah çok uzun seneler sürer sevgiler sivastan

havvanur dedi ki...

blogunun yaşı kutlu ömrü uzun olsun nice yıllara birlikte güzel paylaşımlarla iyiki varsın hepte ol ablamm çok öptüm

balböcükleri dedi ki...

blogunun yeni yaşı kutlu olsun yazışmak dileğiyle

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımm hayırlı olsun nice uzun yılara inşlh hep beraber...

Kusura bakma geç kaldım:(
Yoğun bir misadfir maratonuından sonra tek tek ziyarete başladım :))

Sevgiyle kal...