9 Ekim 2009 Cuma

ÖDÜL VE MİMLERİM


BLOG ÖDÜLÜM


Sevgili http://gümüşlerinhobidünyası.blogspot.com/ Blog ödülüne layık görmüş kendisine teşeşekür ederim..bu ödülün kuralı kendimin 7 özelliğini anlatmam..
1)İnsan ilişkilerine önem veririm şakacıyımdır..
2)Araştırmayı çok severim bu yüzden nette dolaşırım neticeye ulaşınca rahat ederim..
3)Mükemeliyetçiyim yaptığım iş içime sinmeli..
4)Çeşitli rahatsızlıklarım çıkınca eşim ve oğlumun  süpriz yaparak leptop almaları yine oğlumla kızım blog açmalrıyla  blog dünyasına girdim sağ olsunlar.. blog benim için terapi gibi bu sayede değerli arkadaşlarım oldu internetle uğraşmayı seviyorum..
5)Haksızlığa tahamül edemem  herşey dürüst olmalı,
6)Sinirliyim buda dürüst olduğumdanmış öyle söylüyorlar,
7)İyilik yapmayı severim, bana yapılan iyiliği asla unutmam.
Kural gereği ödülü arkadaşlarıma vermem gerekiyor, bende bütün arkadaşlarıma gelsin diyorum sevgi ve selamlarım ile..ayfersultan..

16 Ağustos 2009 Pazar


MİMLENMİŞİM,BİRKERE

Sevgili Havvanur'um beni mimlemiş,sorularını cevaplıyorum..
1)hangi şehirde yaşıyorsun?cevap:İSTANBUL
2)mesleğin?Bağ-kur emeklisi oldum çok şükür..
*****
3)Blog yazmaya ne zaman karar verdin?cevap:çeşitli rahatsızlıklarım çıkıncı eşim ve oğlum leptop hediye ettiler önceleri blogları dolaşıyordum akasya nurayımla yazışıyorduk, abla sanada blog açalım diyordu ben yapamam diye kaçıyordum,amma oğlum ve kızım bana süpriz yaparak bu sayfayı açmışlar,21 aralık 2008 den buyana yazmaya çalışıyorum..
*****
3)Ne kadar suredir blog yazıyorsun?cevap21 aralık 2008 den bu güne..
4)blogu hangi sıklıkla ziyaret edersin?cevap:fırsat buldukça nette sorun olmadıkça ziyaret
ederim..
*****
5)pc açıldığında blogunu açmak kaçıncı sıradaki iştir cevap önce bloguma bakarım gelen yorumları onaylayıp arkadaşlarımı ziyaret ederim..
6)Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey yada gittiğin yer oldumu?
cevap:öncede yazmıştım akasya nurayıma sıklıkla ziyaret eder fikir alış verişi yaparak aldığım
olmuştur..
*****
7)Blogunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder.. cevap:faydalı olduğuna inandığım konuları paylaşırım benim bir sözüm vardır..güzel arkadaşlıklar,güzel paylaşımlar kalp kırmadan kul hakkına girmeden..
8)Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?cevap: kendime yakın hissettiğim arkadaşları eklerim zaten onlarda beni ekliyor..
******
9)Blog aracığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun?cevap henüz bu konuyla ilgilenmedim..
10)Blog arkadaşlarıyla bir araya gelme,buluşma fikrine ne dersin?cevap:güzel fikir yeni arkadaşlıklar olur...
******
Ewet Havvanurum,mimi cevapladım umarım beğenirsin öptüm canım sevgiler.. ben kimseyi mimlemiyorum ama arzu eden cevaplarsa sevinirim..

11 Nisan 2009 Cumartesi


MİMLENMİŞİM

Sevgili http://harosa2.blogspot.com/ beni mimlemiş mimin konusu kendini
maddeler halinde tanıtmak,
1.Evdeki adım telaşeler memuru ama ne yapım her şey anında olmalı
2.İnsanların sorunu beni çok etkiler çözüm buluncaya kadar bende hasta olurum
3. Merhametliyim sonuna kadar bu arada kendimde yıpranıyorum
4.O gün kafama bir şey koymuşsam mesela yemek hemen yapıp sofraya yenmek için konmuştur
5.Çocuklar evin neşesi,bizimkiler büyüdüler kızlar evli oğlumda sözlü RABBİM'in izniyle onuda hayırlısı ile evlendireceğiz..
6.Tam bir evkuşuyum yapabildiğim kadar uğraşlar bulurum ev işlerini pek yapamıyorum belimde fıtık var
7.Çeşitli rahatsızlıklardan sonra eşim ile oğlum leptopu hediye ettiller bununla oyalan diye okadar oyalandımkı kızımla oğlum blog açıp süpriz yaptılar
8.Kitap okumayı çok severim şimdilerde gözlerim rahatsızlandığı için okuymıyorum.kaç sayfa önemli değil 1 günde bitirirdim eskiden
9.Elsanatlarına hala meraklıyım3 sene önce dünyanın takısını yaptım bilseydim resimler blogda yayınlardım annemin isteği ile dikiş bölümüne gittim pek severek yapmadım
10. Biraz akrep,biraz yay olurum
11.Sıkıldımmı tam sıkılırım o zama kendimi dışarı atarım temiz hava iyi geliyor...
**********
Elimden geldiğince cevaplamaya çalıştım ben kimseyi mimlemiyorum herkes katılmıyor isteyen cevaplasın sevgiler...

09 Mart 2009 Pazartesi


MİMLENMİŞİM


Sevgili, http://orguknit.blogspot.com/ tarafından evimin sevdiğim köşesi resimde gördüğünüz rahmetli kayınvalidem'den kalan tabak memleketimin gümüş işlerinden olan takunya ve hediye olarak verilen kahve değirmeni o da antika bunları seyretmek,bir zamanlar sahipler vardı bizden sonrada kullanan aynı şeyleri anacak tıpkı benim gibi...

İkinci resimde çalışma masam burda dinleniyorum elişleri hobiler,kitap okuma gibi uğraşlar beni dinlendirdiği kesin...

orgknit arkadaşıma çok teşekkür ediyorum ve bende 4 arkadaşımı MİMLİYORUM. kolay gelsin sevgiler

14 Şubat 2009 Cumartesi


ARKADAŞLIK VE DOSTSLUK GÜZELDİR...

BENİ SEVGİ ÖDÜLÜNE LAYIK GÖREN http://74742002.blogcu.com/ RaNaHoBi ARKADAŞIMA,TEŞEKKÜR EDER,BENDE BU ÖDÜLÜ TÜM BLOGCU ARKADAŞLARA GELSİN DİYORUM SEVGİLER...
TÜM ARKADAŞLIK DOSTLUK ADINA SEVGİ EMEK İSTER
( İNSANA)

Bir varmış bir yokmuş,insanoğlu bir gün arkadaşlık ve dostluk kavramıyla tanışmış,insanoğlu arkadaş ve dost kavramının ne işe yaradığını insan hayatında gerek olup olmadığını henüz bilmediklerinden bunun ne anlama geldiğini bilmediklerini fark etmişler.
İnsanoğlu kendini geliştirmek için,daima bazı olguları hayatlarına ,yaşamlarına dahil edip gelişme isteklerini uygulamaya başlamışlar,önce arkadaş nedir?...Düşünmeye başlamışlar,
kendi aralarında yaşadıklarını incelemeye başlamışlar kimi insanlar bir başka insanla çok zaman geçiyor,onunla konuştuklarını başka insanoğluna anlatmıyor,ne zaman birinin sıkıntısı olsa diğeri onun yardımına koşuyor, bu görüntüyü diğer insanoğlu pek anlıyamamış neden böyle yapıyor bunu kavramakta çok zorluk çekiyorlarmış.
kavramakta zorluk çeken insanoğlu paylaşımı yardımlaşmayı bilmeden sadece gün geçirmek menfatlerini karşılamak için bir araya gelen insanoğulları hiçbir zaman uzun süren birliktelik yaşıyamadıkları için sık sık yalnızlıktan şikayet eder olmuşlar.Düşünmeye tekrar başlamışlar nerde yanlış yaptık?...Diye
O çok iyi anlaşan arkadaşlar,arkadaşlıklarını ilerletme çabasıyla bir çok şey paylaşırken,gün gelmiş arkadaş anlamından farklı başka bir kavramı hissetmişler ve merak etmişler bu kadar paylaştıklarından sonra bu yeni kavrama ihtiyaç varmıydı acaba?...Düşünmeye başladılar.
Arkadaş olarak paylaşıma,yeni duygular eklenmeye başlanmış,öyle yoğun duygu oluşmuş artık hayatlarının içinde yer almaya başlamışlar daima birbirlerini arar sorar bir halde ve tüm ailenin fertleriyle bile ilgilenmeye başlamışlar karşılıklı,görmedikleri zaman endişe ve korkuya kapılıp bir an evvel arkadaşına nasıl ulaşacağının telaşını tanımaya başlamışlar insanoğlu ve hayatlarının içine yeni bir kavram daha girmiş bunun adına da dost demişler.
İnsanoğlu zamanla çok geliştirmiş kendini arkadaşlık, dostluk kavramlarına ne kadar katkı yaptıklarını,ne kadar geliştirdiklerini bu güne bakıp bir daha üzerinde düşünülmelimi?...Evvet

Hepimizin aradığı huzur!..Etrafına huzur saçan,gözlerinin içi gülen insanlar,olsun istiyoruz yanı başımızda,hani şu esklerin tabiriyle,öyle arkadaşlar doslar arıyoruzki,ömrümüze ömür katsın!..onları yalnız bu dünyada değil,öbür dünyada da isteyelim,yani ahretliğimiz olsun…

Bir gün bunalırsan,sıkıntını paylaşmak istersen
BENİ ARA
İki elim kanda olsa gelirim,sıkıntılarını yok ederim
Bir gün ağlıyacak gibi olursan da
BENİ ARA
Seni belki güldüremem ama, Söz veriyorum,
Seninle birlikte ağlayabilirim,Bir gün uzaklara kaçmak istersen
Beni aramakta çekinme,seni belki durduramam ama,
Senle birlikte koşabilirim….
Bir gün yüksek bir köprüden,atlamaya kalkarsan da
ARA BENİ
Seninle birlikte atlıyamam
AMA
Aşağıda bekler,seni tutabilirimbir gün her hangi bir konuda
Kararsız kalırsan
ARA BENİ
Seni Senden fazla düşünür,sana fikirler verebilirim….
Bir günkimseyi dinlememeye,karar verirsen de
ARA BENİ
Ağzımı açmayacağımı,söyleyemediklerini bile
Dinliyeceğim bil…..
Bir gün Beni üzdüğünü düşünürsen de çekinme yine
ARA BENİ
Göreceksin…
Sana kıyamam kızamam üzmem seni
Bir gün beni ararsan ve benden,karşılık alamazsan
SÖZ VER
O zaman sen ulaşmalısın bana,Çünkü
O zaman bir MELEĞE gereksinim duyduğumu bilmelisin
Seni Seviyorum DOSTUM…..( Bir slayt’tan alıntıdır)



BU YAZI ÇOK HOŞUMA GİTTİ,AYNI ZAMANDA DUYGULANDIRDI PAYLAŞMAK İSTEDİM...



Hiç yorum yok: