20 Ekim 2009 Salı

HALLEY BÜSKÜVİ PASTASI


Bu tarifi,sevgili pembetatlar arkadaşımızın büskivili pasta etkinliğine gönderiyorum kendisine kolay gelsin sevgiler.. http://pembetatlar.blogspot.com/
Tarifi:1 paket halley bisküvü,1,paket çikolata sosu,2 pakat krem şanti soğuk süt 1 tatlı kaşığından fazlaca kışın sakladığım portakal rendesinden
üzeine damla çikolata ve fındıklı top çikolata..
Yapılışı : kırem şantinin üzerindeki tariften biraz az süt kullanıyorum sulu olmasın diye kırıp hazırladığımız büskivileri krem şantiye ekliyoruz potakal rendesinide harmanlayıp kek kalıbına yerleştiip dondurucuda bekletip üzerine tarifindeki şeklinde kakaolu sosu döküyoruz isteğe bağlı ceviz vs.ile süslüyoruz..kakaolu sosun içinede sütü biraz eksik koyunca dah iyi sonuç alıyorum bu kez ölçüye göre yapınca pek kıvamlı olmadı lezzet açısından güzeldi..    
*****


3 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık gayet şık bir pasta olmuş ellerine sağlık katılım için tşkr ediyorum...
Yine beklerim:))

akasyakokusu dedi ki...

S.A.Ablacım..Yemede yanında yat olmuş.Nefis görünüyor çikolata halley portakal rendesi.aroması ne güzeldir..eline emeğine sağlık ablacım afiyetler olsun..
ablacım GEROFEN burayada yazayım gitmeden..sabah beri aklımdasın..Rabbim şifa versin..havalar yanıltıyor insanı..buralar çok sıcak gece de aynı camları açamıyorum ceryan yapar diye...dün gece geç vakte kadar balkonda oturduk..bugünde bulutlu yağdı yağacak sanki..şaştım bu işe..kendine iyi bak..A.E.O..ablacım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar...
Etkinlikte beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyorum...
Sevgilerimle..:)