19 Ekim 2009 Pazartesi

ÇANTA MODELLERİ

Çanta modelleri olarak krem model tunus işi ve oya kısmını tığ ile trabzan geçirdim kullanılmayan oya ile süsledim içini astarlayıp ağız kısmına fermuar dikip biraz enlice kulp kısmını örerek hazırladım.
*****
mavi beyaz sakkalı denilen örgü ipi ile ördüm aslında çocuk bolerası olacaktı mavi rengin devamını bulamayınca resimde görüldüğü gibi çantaya dönüştü
çanta kuplarını boyadım üzerine yaldız geçip vernikle sabitleştirdim beyaz kurdela ile fiyonk yapıp tamamlanmış oldu kızım severek kullanıyor.. ayfersultan

4 yorum:

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

iki çantada çok şık olmuş.eline sağlık

akasyakokusu dedi ki...

ikiside çok güzel ablacım..tunus işini gördümdü..oya geçirmen zaten ayrı bir hava vermiş ablacım..ya çanta sapını boyaman..maşaAllah elinden uçan kaçan kutulamıyor ablacım..öptüm ablacım..A.E.O..emi.

havvanur dedi ki...

ellerine saglık güzel günlerde kulan man dilegiyle

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık her ikiside çok şık...