11 Ekim 2009 Pazar

MALATYA ÜRÜNLERİNDEN

MALATYA'YA GİDERKEN DİNLENME TESİSLERİNDEKİ ,MALATYA PAZARINDA GÖRÜNTÜLER..RESİM ÇEKMEK İÇİN İZİN İSTEDİĞİMDE ,NEDEMEK ABLA HEPSİNİN TADINADA BAKABİLİRSİNİZ DEDİ MÜTEVAZI BİR ŞEKİLDE.. O ANDA HEPSİNDEN YEMİŞ GİBİ OLDUM..E,BU  YURDUMUN İNSANI..ÇOK KISA  BİR ZİYARET AMA DOLU,DOLU GEÇTİ..NIŞAN,KINA GECESİ VE DÜĞÜN..MALATYAYA GİDİNCE ÇOCUKLAR ÖNCELİKLE ÇOCUKLUKLARINA AİT YERLERİ GEZDİLER ONLAR İÇİN DUYGULU ANLARDI..O ARAYA SIKIŞTIRIP RANA HOBİ BLOGCU ARKADAŞIMI ARAYIP BULUŞTUK KENDİSİ ÇOK TATLI BİR İNSAN,BU ARADA AKASYA NURAYI VE HAZAN MEVSİMİ 48 FATMA HANIMI ARAYIP SÜPRİZ YAPTIM İKİSİDE ÇOK SEVİNDİLER,KİMBİLİR BELKİ BİR GÜN ONLARLADA BULUŞURUZ ..ayfersultan...
ÖNCEKİ SAYFAMI BURAYA TAŞIMAYA ÇALIŞTIM İSTEDİĞİM GİBİ OLMADI BU BLOG İŞİNDE ACEMİYİM ZAMANLA BELKİ ÖĞRENİRİM..BUNDAN BÖYLE BURADAYIM. SEVGİ VE SELAMLAR..ayfersultan..





3 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun ilkk izleyicin ben oldumuşum:)))
Ne mutlu bana daha güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle canım...

havvanur dedi ki...

hoş geldin ablcımm sefan olsun güzel gezmişin rana ile buluşmanda iyi olmuş valla msn falan yok hiç bloguda güncellemio bari haber almış olduk:))izleyicide olamıom ben bu frend cponnegt neyse anlamıom hiç ama bi şekilde ugrarım bloga gönüller bi olsun hurmetler yeni blgda hayırlı olsun

Hazanyagmuru dedi ki...

hayırlı olsun arkadaşım ne güzel resimler cekmişsin gidip görmüş kadar oldum iyilik sağlık mutluluk dolu günler dilerim canım arkadaşım ellerine yüreğine sağlık a.e.o