14 Ekim 2009 Çarşamba

ARKADAŞLIK GÜZELDİR


Sevgili, http://tasarimmekani.blogspot.com/.    
*****
arkadaşım beni mimlemiş kendisine teşekür ederim,cevaplara geçelim efendim..
*****
1)En sevdiğiniz 3 çiçek ismi?
*****
Gül,en çok sevdiğim çiçek soyadımın sonuda gül dür..
2)Gerçekleşmediğini istediğiniz 3 hayal?
*****
-Hacca gitmek
-Yakışıklı oğlumun hayırlısı ile evlendirmek.
-Babanne olmak.
*****
3)en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz
*****
insanlara karş iyi niyetliyim
-paylaşmayı severim
-yardımlaşmayıda severim.
En sevmediğim huylar;
İnsanları olduğu gibi kabullenmem
-Kırıldığımda bile sesiz kalırım.
-Ve gerçekten çok aceleciyim, bu yüzden evde  uyrılar alıyorım..

4)gıcık olduğunuz 3 hareket;
*****
-saygısızlık
-duygusuzluk
-inatçılık
5)Bu benim en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve birdaha ayağa kalkamam 
diye düşündüğünüz olay?
*****
-Rahmetli Babamın kaybettiğimde kollarımda vefat etmişti uzun süre kendime gelemedim,sanki dünya yıkıldı RABBİM,bizden öncekiler gibi bizlerede çekemiyeceğimiz yükle imtihan etmesin AMİN.
*****
Bende blog arkadaşlarımı mimliyorum kolay gelsin sevgiler..ayfersultan

2 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

sa ablam... tskler cevaplarin icin... Ins. tum isteklerin hayirlisi ile olur ve omrunun sonuna kadar mutlu huzurlu ve dee saglikli kalirsin. medinem

Hazanyagmuru dedi ki...

s.a canım arkadaşım bakıyorum mim cevabları hemen gelmiş dikkatimi ceken herkesin ortak noktsı sevdiği çiçek gül bende öyle dedim ALLAH kara gün göstermesim tüm hayyallerin gercek olsun canım sevgiler