10 Ekim 2009 Cumartesi

23 Mart 2009 Pazartesi

HAZIR YUFKADAN BOŞNAK BÖREĞİ





Sevgili http://akasyakokusu.blogspot.com Nuraycığım,
yapmıştı bu böreği bende kıymalı ve ıspanaklısını denedim tek kelimeyle nefis oldu el açması sandılar.kıymalısının içine: kıyma,soğan tuz isot,biraz domates ve biber salçası ile hazırladım..yufkaları yağ,su karışımı sürdüm orta kısmına malzemeyi koyup ikiye katlanıp sıkıca sarıyoruz ,ıspanaklı ise soğan doğrayıp mısır yağında soteleyip biraz kıyma salça tuz ile hazırlayıp önceden doğranmış ıspanakları soğumuş olan malzemeye ekledim ıspanağı kavurmuyorum vitamin değeri koybolmasın diye kıyma yerine lor konulabilir ayrıca patatesliside güzel olur üstüne yağ,su karışımını sürüp biraz bekleyip çırpılmış yumurta sürdüm.. ısırdığınız zamanki lezzeti varya yapmak lazım afiyet olsun...

kalan yufkayıda teflonda ocakta pişirdim öylede güzeldi...








Hiç yorum yok: