10 Ekim 2009 Cumartesi

18 Mayıs 2009 Pazartesi

ÇOCUKLARDA BÖREK YAPAR,YARDIM ALARAK...

LÜTFEN! MAŞALLAH,BAREKALLAH DİYİN



önce tepsiyi yağladı yağlı karışımla yufkaya sürüldü





yufka ikiye katlandı,iç malzeme yerleştirildi annane çok zor gibi sözler eşliğinde sıra sarmaya geldi bence fena değil ilk.1. sınıf öğr.olarak..Asude Zeynep'i annem bana benzetiyor senin küçüklüğün diyor. resimlerim de öyle benziyor.. RABBİM hayırlı yazılar yazsın nerde varsa torunlarımada amin...



























boşnak böregi tarifi etiket listemde var.. hem kıyamıyorum diğer taraftanda öğrenmesini istiyorum..
















Hatırlarsınız,daha önceden hazır yufkadan boşnak böreği'ni sabahın erkeninden tlf.tarif soran torunum Asude Zeynebin tlf.böreğin tarifini istemesini..geçenlerde onlara gidince bu böreği istedi bende sana yaptıracağım dedim tamam dedi.. patatesli olan içle hazırladım tabiki ocak ve fırın işini ben ilgilendim.bir ara annane bu çok zormuş dedi,ben yapmazsan öğrenemezsin dedim ufff laya puflaya e birazda kalın oldu yerken nasıl olmuş dedim, resminde belli değilmi canım benim afiyetler olsun.. ablasına dolma ve içli köfte doldurmasını öğretmiştim 4 yaşında idi.. bakalım sırada neler yapacağız bizi kim durdurur yani..














Hiç yorum yok: