10 Ekim 2009 Cumartesi

10 Temmuz 2009 Cuma


İŞTE NEFİS BUZ GİBİ LİMONATA..

Canlarım,havaların çok ısınması ile serinlenmenin yollarını ararken en iyisi yine limonata yapmak düşüncesi ile hazırladım..bu sene değişik yaptım limonları önce rendeledim onları buz dolabı poşetine koyup kek vs. yapmak üzre derin dondurucuda yerini aldı..rendelediğim limonları dilimleyip üzerine toz şeker serpildi sabah hazırlarım demiştim.bir kaç saat sonra baktım tamamen hazırlanmaya gelmiş havanın sıcak olması işlemi çabuklaştırmış oldu rendelediğimdende olabilir..süzüp kullanmaya hazır oldu göz karari ile yaptığımdan ölçü vermiyorum ama buyurun içmeye hazırlar..çocukluğumda annem dondurmasını yapardı birde vişnenin bayılarak yerdik kendileri çok titiz olduğundan dışarıdan almamıza pek izin vermezdi..şimdi ev tipi dondurma makinası bile var işler bayağı kolaylaştı el emeğinle yap tüket..afiyetler olsun..ayfersultan















Hiç yorum yok: